08:39 en måndagsmorgon.

Jag lyssnar på musiken från Spring Awakening om och om igen, eftersom Anna, Dana och jag var och såg den på the Royal Conservatoire i fredags och den var så himla bra och fin och blev nästan sugen på att boka en tripp till Dundee för att se den igen eftersom den går där denna vecka med. Har fått reda på datumen för mina exams nu. Exam period är ju fyra veckor, men alla mina tre kommer redan första veckan. Tre stycken på två dagar. Kan inte låta bli att bli stressad redan nu, fastän jag inte borde. Men på fredag kommer Stina hit och jag får vårlov och sen ska jag till Sverige och tiden kommer bara flyga förbi. Visserligen kommer jag ha sommarlov redan 26 april, men tänker ändå att jag gärna hade haft mina exams lite mer utspritt. Becca föreslog att vi efter exams skulle hoppa bungee jump och bokstavligt talat slänga oss ut för en höjd för lite post-exam destress. Vi får se. Men nu får jag sluta rambla (är det inte härligt med den här svengelskan jag brukar konstant?) och förbereda inför mina sista tutorials och seminarier för den här terminen. 
 
(Samma gamla utsikt som alltid. Men denna gång i lite kvällssol.)
 

Kommentera här: