Kommentarer:

1 Johanna :

Jag hittade just din blogg i letande efter inspiration till en ny design men fastnade redan vid informationen om att du bor i Frankrike. Jag har alltid velat studera i Frankrike och undrar hur du har gjort för att hamnat där du är idag? Tacksam för svar :)


Svar: Hej! Jag läser en kurs i franska på IS Aix-en-Provence. Detta är via en svensk folkhögskola, Braheskolan, och är på en termin. Dock vet jag även att det finns möjlighet att plugga här i Frankrike via andra svenska skolor, exempelvis Linnéuniversitetet har också en kurs på min skola, och sen tror jag det är Stockholms universitet som har i Lyon. Jag har även kompisar som gått kurser direkt vid språkskolor både här och i Paris, men det är mycket dyrare. Har du ytterligare frågor är det bara att höra av dig!
Maja

Kommentera här: