23 dagar kvar.

Om 23 dagar tar jag studenten. Efter nästa torsdag kommer mina sista inlämningar vara inlämnande, jag kommer ha haft mina sista prov och hållit mina sista tal. Vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv så lite tid som det plötsligt finns kvar? Tänk att inte behöva gå till skolan i höst? Istället ska jag jobba, se till att ta det där körkortet, läsa böcker, skriva och fotografera en massa.
 
Förra veckan var jag i Paris, och under helgen hade vi ett flertal musikalföreställningar med Grease, som nu plötsligt är över? Har massvis med bilder, men i och med att klockan tickar så har jag inte hunnit redigera dem utan ska istället jobba vidare med mitt sista skolarbete. Jag är snart klar?? Vad är detta?
 
Dessutom har allting exploderat i grönt, det är varmt ute och jag bara älskar, älskar, älskar sommaren. Vi hörs om ett tag.
 

Kommentera här: