Februari.

Får panik var och varannan dag då jag inser att det faktiskt redan är februari? Gång på gång glömmer jag bort att det är 2018 och håller på att skriva 2017 (inte för att jag egentligen skriver ner årtalet så ofta, men när det väl är dags så står det halvt still i hjärnan). Att tiden går så himla snabbt? Snart kommer denna termin vara över den med, och då kommer jag plötsligt ha klarat av första året på universitetet.
 
Den kommande månaden är inte den roligaste, i och med att tre uppsatser ska in, en per kurs, som motsvarar 30-40% av slutgiltliga kursbetyget. Nästa helg åker jag till Stockholm för att fira att Estland fyller 100 år veckan därpå, så borde nog flytta in på biblioteket denna helg. Men nu ska jag äta kvällsmat och sen ge mig ut på äventyr (aka pub crawl med Nordic Society).
 
Ett inlägg helt utan bilder är ju inte något vidare att vila ögonen på, så skåda nedan två bilder från någon vecka sen då det blev en tur in till centrum och solen gick ner säkert en timme tidigare än den gör nu (vår<33):
 
 

Kommentarer:

1 sarah:

fina bilder

Svar: Åh, tack!!
Maja

Kommentera här: