Det här med tid (och snart jullov).

Vet ni vad som är så himla knäppt? Imorgon är det tre veckor kvar tills jag åker hem till Sverige för att fira jul. Om tre veckor är mina exams avklarade och första terminen på uni är avslutad. Jag vet att var och varannan människa säger att tiden rusar iväg, men den gör ju faktiskt ändå det. Det händer så mycket hela tiden, men det är ju så himla bra. I fredags snöade det och vi hade brunch hos en kompis, idag gick vi på vintage marknad och åt lunch på en vegansk restaurang (trots att vi hela tiden säger att vi egentligen inte har råd). På fredag har jag konsert med kammarkören jag sjunger i, på lördag åker vi till IKEA för att köpa lussekatter, och nu måste jag nog ta och plugga inför exams (önska mig lycka till och allt det där). 
 
 

Kommentera här: