Och så plötsligt var jag i Frankrike.

Sen mitt senaste inlägg har jag hunnit flytta till Frankrike, och börjat läsa en kurs i franska här i Aix-en-Provence. Hoppet fanns om att jag skulle kunna lägga upp bilder som jag tagit med min systemkamera, men tyvärr så lyckas jag inte föra över bilderna till datorn jag har med mig. Men det är ju tråkigt med hel radiotystnad (speciellt för Alice och mina systrar som väl gärna vill hålla sig uppdaterade om min vardag) så här är jag, och här är några bilder från min mobilkamera, och så får vi väl se hur detta går.
 
Ovan går att beskåda bilder från en promenad i staden, ett besök på Bibliothèque Méjanes och sist en bild från en utflykt till Fontaine de Vaucluse. Nu ska jag nog snart gå och dricka kaffe i solen på någon uteservering (i januari!!!).
 

Kommentera här: