Majäventyr.

Sommaren kom och gick och det är redan slutet på oktober och jag har skrivit och lämnat in två av tre uppsatser den här terminen och jag förstår inte alls vad som händer och varför tiden går så fort. Och på min dators lilla hårddisk har dessa bilderna från i maj bara suttit och väntat på uppmärksamhet och nu! äntligen! Så hände det! Så låt mig presentera: ett maj(a)äventyr i tre delar, del 1:
 
I maj månad var mina exams avklarade och hela sommaren låg framför mina fötter, så då passade vanaema och Kati på att komma på besök och hyrde en liten bil vars baksäte jag fick ockupera på vägen upp till Oban, via Loch Lomond och små slott mitt ute i ingenstans.
Tänk, då när löven var sådär nygröna som de är på våren och solen sken mest hela tiden och Skottland visade sig från sin allra allra finaste sida. 
 

Kommentera här: