Nyheter.

Jag och Stina var ju i Malmö förra veckan, och fastän jag väl egentligen hade behövt finna en studentklänning så misslyckades jag med det men fick ändå med lite annat hem. Låt oss kika.
 
Vi har en jumpsuit med detta härliga mönstret från Beyond Retro.
 
En grön eyeliner från (som ni väl ser) Lush.
 
Ett blått läppstift från MAC.
 
Samt ett halsband från Monki som var på rea och endast kostade 30 kr (aka fynd).
 
Väldigt mycket färg blev det visst?
 
Jag var förresten i Göteborg över helgen, och släpade med mig kameran men inte en enda bild fastnade på minneskortet. Dock åker jag till Stockholm på onsdag med klassen, och kanske lyckas jag avbilda något där! Nu har jag lite skolarbete att pyssla med, men skulle vi kunna ägna någon sekund åt att begrunda det faktum att om 74 dagar tar jag studenten (aka inget mer skolarbete på ett tag)!
 
 

Kommentera här: